Reklamace
Krok za krokem jak postupovat při reklamaci:
Vždy se snažíme vyjít zákazníkovi vstříc, protože chceme nabízet našim zákazníkům výjimečné služby, které jen tak někde nenajdou. Produkty, které vybíráme se nám osvědčily, přičemž jsou spolehlivé a certifikované.
Postup:
kupující je povinen reklamaci nahlásit u prodávajícího po zjištění vady zakoupeného zboží a to na e-mail info@bonybon.cz,
reklamované zboží je kupující povinen spolu s dokladem o úhradě zboží zaslat na adresu prodávajícího: Mombi s.r.o., 272, Vitanová 027 12
do zásilky přiložte vyplněný formulář - Reklamační formulář Avšak aby naši zákazníci byli spokojeni, zásilku nemusíte hned posílat, po zhodnocení stavu vaší reklamace, Vám budeme reagovat na reklamaci.
Pozor, vždy do 48 hodin od převzetí zkontrolujte zásilku od kurýra!!! Pokud je něco poškozeno, je třeba nás ihned informovat.
Po odeslání:
Po přijetí zásilky se zbožím, Vás budeme informovat mailem nebo telefonicky o dalším postupu. Reklamace je zpracovávána během 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku. V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno na jiné (plnohodnotné), a pokud to nebude možné (např. chybějící výrobek na skladě) – vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku. Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a zodpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, například. využijte služby kurýra nebo pošlete balík s potvrzením odeslání. Neposílejte nám zásilky na dobírku.
Přejete si více informací?
Napište nám, rádi poradíme: info@bonybon.cz
Viac o tomto zdrojovom texteNa získanie ďalších informácií o preklade sa vyžaduje zdrojový text
Vrácení
Nesplnil zboží vaše očekávání? Nebo chcete vrátit jen část zásilky? Nezoufejte, zboží nám můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit.
Přejete-li si však zboží vrátit, postupujte následovně:
Před odesláním:
1. Vyplňte a vytiskněte si Formulář pro odstoupení od koupní smlouvy - Bonybon.cz.
2. Uveďte zboží do původního stavu. V tomto případě vám vrátíme plnou cenu zboží.
3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané: 1.odstoupení od kupní smlouvy + 2. doklad o koupi zboží fakturu/daňový doklad
4. Zboží pošlete: kurýrem nebou poštou na vlastní náklady na uvedenou adresu: DOPORUČENE A BEZ DOBÍRKY:
Mombi s.r.o.
Nová 272
027 12 Vitanová
Po odeslání:
Zboží pečlivě překontrolujeme a budeme vás informovat o dalším postupu.
Při vrácení zboží: vracíme peníze nejpozději do 14 dnů
Při výměně zboží: vás budeme informovat o době dodání.
Pro více informací:
Napište nám, rádi poradíme: info@bonybon.cz
Stáhněte sem: Odstoupení od smlouvy